دفتر خاطرات دختری 40 ساله

متن مرتبط با «گذشته» در سایت دفتر خاطرات دختری 40 ساله نوشته شده است

در حسرت گذشته

  • نیلوبلاگ

    یکی از مواردی که در فرم های خوان پنجم بخصوص پله دومش دیدهمی شه اینه که ازتxa0می پرسه مثلا دیپلمتو از چه سالی شروع کردی؟ یا سال شروع لیسانسو ارشدتو بگو !!! آخه آدم حسابی من دیروز پریروزو یادم نیست چی خوردم حالا می پرسی دیپلممو کی شروع کردم؟ عجبااااا ! هیچی دیگه رجوع کردم به گواهی دوره راهنماییم و متوجه شدم من سال شصت و نه رفتم اول دبیرستان بعد توی تاریکی ساعت یک شب رفتم به اون سالهاxa0 یادش بخیر چقدر ج...

    ادامه مطلب