
خوابم می آد و منتظرم این سایت سرشماری درست شه تا قال قضیه رو بکنم ولی وارد سایت که می شم نوشته در حال بروز رسانیه واقعا چی فکر می کنند اینا ؟! مسخره کردند ؟ بعد توی خبرا اومده که تا الان سی هزار نفر کد دریافت کردند باورش سخته با این وضعیت سایت! سال هشتاد و پنج و سال نود مامور سرشماری شدیم من و " پ " هر دو سال هم جز اعصاب خردی هیچی ندیدیم ازش هر دو سال همش پارتی بود و پارتی بازی برای انتخاب مامور و رئیس روسا بگیر تا انتخاب محل آمارگیری برای مامورین و رده های طبقاتی با سازمان سرشماری نفوس و مس...
ادامه مطلب