
دو روز پیش که مراسم ختم یکی از پیرمردای فامیل بودم یه خانومه بود که می گفت دو تا دخترxa0داره که هر دوشون ازدواج کردند بعد می گفت که یکیشون یازده سالهxa0مزدوج شده و هنوز بچه نداره بهش گفتم خب این روزها که درمان بچهxa0دارxa0نشدن راحته ؛ به دکتر واسه ناباروریش مراجعه کنه مشکلش حلهxa0 جواب داد که : چکار کنم خودشو شوهرش می گن بچه دکتریxa0نمی خواییم خب بچه است دیگه ! دکتری بودن چیه ؟ موندم والا !...
ادامه مطلب